Dojazd : Tabor Pod Krzywą położony jest po zachodniej stronie Gór Sokolich. Z polany widać Krzywą Turnię , stąd nazwa kempingu.

Jeśli poruszasz się samochodem – to jedyna droga dojazdu prowadzi z wioski Karpniki. W dobie GPS wystarczy wpisać ” Karpniki ul. Kościelna. Przedłużenie ulicy kościelnej to droga prowadząca na Tabor.  UWAGA !!!!!  nie wpisujemy do GPS w GOOGLE MAP  hasła „Tabor pod Krzywą”. Mapy Google prowadzą błędnie od Trzcińska.

Dla tych co podróżują tradycyjnie bez nawigacji poniżej dokładny opis.

Jadąc od Wrocławia za miejscowością Kaczorów, w trakcie długiego zjazdu należy skręcić w lewo na miejscowość  Janowice Wielkie.

W  Janowicach , trzeba jechać cały czas główną drogą w stronę Karpnik przez Przełęcz Karpnicką .  Z prawej strony zostawiamy wioskę Trzcińsko i wspinając się krętą drogą dojeżdżamy do przełęczy . Po minięciu przełęczy zjeżdżamy do Karpnik. Na początku Karpnik, na skrzyżowaniu, skręcamy w prawo   jak na Wojanów .

Przy Kościele (około 250 m od skrzyżowania , charakterystyczne  schody z lewej strony wychodzące z bramy kościoła ,

a z prawej 4 granatowe skrzynki pocztowe).

W tym miejscu skręcamy w prawo na asfaltowy zjazd.  Jadąc dalej , razem z drogą lekko w prawo (na słupie energetycznym kierunkowskaz „Ośrodek Szkoleniowy Pod Krzywą”)

Po około 50m zaczyna się polna droga która prowadzi na Tabor 2,4 km.

Na pierwszym rozwidleniu trzymamy się prawej strony.

Po pokonaniu szutrowego podjazdu  (kierunkowskaz na drzewie)  Na skrzyżowaniu przed Taborem widać  kierunkowskaz w lewo.        Trzymając się tego opisu bez problemu trafisz na Tabor.

Jadąc od Jeleniej Góry jedziemy przez Łomnicę do Karpnik. W Karpnikach dojeżdżamy również do kościoła (schody zobaczymy tym razem z prawej strony). Na wysokości schodów skręcamy w lewo w dół obok skrzynek pocztowych.  Dalej jedziemy tak jak opisałem to wcześniej.

Jadąc pociągiem– trzeba wysiąść w miejscowości Trzcińsko. Niestety zatrzymują się tutaj tylko pociągi osobowe. Od stacji w stronę skał prowadzi niebieski szlak. Idziemy nim do mostu na rzece, po przejściu mostu skręcamy w prawo

i po ok. 40 m (przy krzakach)

skręcamy w lewo w ścieżkę przez łąkę ( w stronę lasu niebieski szlak ) Po dojściu do lasu szlak wspina się dość stromo .

W lesie na dużym buku po pokonaniu około 300 metrów wzniesienia kierunkowskaz prowadzący na Tabor.

Z tego miejsca mamy  już oznakowaną drogę, to około 350 m do Taboru. W razie problemów dzwonimy na 601786056 🙂

Comments (0)

Elementu nie można komentować.